zondag 26 oktober 2008

Zo weer met 2 benen op de grond.


Dit is wel even een thuiskomer, brrrrrrrrrrrr, koud hier.
Nou Barbara..................helemaal ingehouden hoor!!
Na weer die gruwelijke rookmelder, hadden we gisterochtend niet veel puf....
Dus na de nodige excuses van het hotel, lekker bij het zwembad gaan liggen.
Het waa stralend weer, dus heel verleidelijk.
Gelukkig kan ik altijd nog online dingen bestellen , want van winkelen kwam niks meer.
Eigenlijk mis je voor dat soort dingen toch de auto.....alles ligt net overal uit de route.
Maar ik ben al blij met mijn ponsen van Martha Stewart, die wilde ik heel graag.
Ik kon ook niet zo goed bedenken wat ik nog echt wilde hebben.............jakkes wat een luxe probleem.
Van de week maak ik voor een ieder die het leuk vindt om te lezen een fotoverslag............want vandaag gaat echt het licht uit.

Iedereen ontzettend bedankt voor het lezen en reageren. Dat was super!!!

2 opmerkingen:

Rieni zei

fijn dat jullie weer thuis zijn!! En een foto verslag is natuurlijk altijd leuk!!!

Je@net zei

Welkom thuis!!
Zo te lezen hebben jullie en super vakantie gehad!! Fijn joh!
En voor een fotoverslag ben ik natuurlijk altijd te porren!